Vast en zeker (zoals elke goede geschenkenhandelaar) begrijp je het belang van voorop blijven lopen voor de aankomende seizoenen en gelegenheden.
Het plannen van speciale dagen zoals Moederdag zit ingebakken in de routine van elke geschenkenverkoper. Tegen januari ben je waarschijnlijk druk bezig met het op voorraad hebben van alles wat roze, rood en hartvormig is, klaar voor de naderende Valentijnsdag in februari. Tegen midden februari richt je je op de nieuwste trending producten. Naarmate Pasen voorbijgaat, maak je naadloos de overgang van je voorraad naar levendige, zomerse producten. Plotseling dringt het besef door – Vaderdag is slechts twee dagen weg, en je bent het vergeten...
Dus... om je te helpen op de hoogte te blijven van trends en als handige kalender te dienen, hebben we deze inspirerende pagina samengesteld.
Deze pagina is er niet alleen om je op de hoogte te houden van aankomende belangrijke evenementen, maar ook om je kennis te laten maken met het idee om al die internationale dagen te benutten voor promotionele kansen. Heb je ooit nagedacht over het afstemmen van je verkooppromoties op Internationale Chocoladedag op 7 juli of de Internationale Dag van Boeddha op 8 april? Herinner je je de aanzienlijke toename in vraag tijdens de Barbie-boom van 2023 - gedurende die periode bleek kiezen voor alles wat versierd was in het roze de slimste keuze te zijn die een verkoper kon maken.
Bekijk onze selecties hieronder om het perfecte cadeauprogramma voor je klanten te vinden en plan het succes van je bedrijf vooruit.