We doen er alles aan om artikelen vóór verzending te controleren, maar de leveranciers doen de meeste kwaliteitscontrole. Vanwege de aard van de producten die we verkopen, kunnen sommige van deze producten tijdens het transport beschadigd of defect raken. Als een artikel beschadigd of defect bij de koper wordt afgeleverd, zal Ancient Wisdom s.r.o. er alles aan doen om de kwestie snel en in overeenstemming met de algemene voorwaarden op deze pagina op te lossen.
Let op: Ancient Wisdom s.r.o. geen geldelijke of niet-geldelijke compensatie bieden (d.w.z. in de vorm van goederen of diensten) voor het verlies van potentiële verkopen als gevolg van beschadigde / defecte / ontbrekende / onjuiste geleverde artikelen of vertragingen in de levering.
Om gezondheids- en veiligheidsredenen accepteren we geen retouren van oorbellen, tenzij ze ongeopend zijn, in de originele verpakking zitten en nooit zijn gebruikt.
1. Artikel (en) beschadigd / defect bij ontvangst.
Gelieve ons binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte te stellen van eventuele beschadigingen / ontbrekende artikelen / defecte artikelen. Als een artikel bij ontvangst beschadigd is, neem dan contact met ons op via de telefoon, e-mail of online chat om het probleem te melden. Vermeld a.u.b. uw factuurnummer en de artikelcode van het beschadigde artikel. In de meeste gevallen:
- Wij zullen vragen om een foto van het artikel naar ons te e-mailen (inclusief de artikelcode en het factuurnummer).
- Wij vragen niet om het artikel of de artikelen te retourneren.
We zullen de rekening crediteren voor de waarde van de beschadigde artikel (en). Af en toe kunnen we vragen om het item (s) naar ons terug te sturen. In dergelijke gevallen zullen we u een kopie van een retourformulier bezorgen dat u kunt invullen en verdere instructies voor het retourneren van het artikel / de artikelen, hetgeen afhankelijk is van de waarde / grootte van de retourzending.
Let op: voor beschadigde / defecte artikelen wordt krediet aangeboden in plaats van terugbetaling of vervanging. Wij versturen in de regel geen credit nota
2. Items ontbreken in de bestelling.
Ontbreekt er een artikel in uw bestelling en staat het niet als 'niet op voorraad' op uw factuur vermeld, neem dan contact met ons op via de telefoon, e-mail of online chat onder vermelding van uw factuurnummer en de artikelcode. Zorg ervoor dat u ontbrekende artikelen binnen 3 werkdagen na de leverdatum van uw bestelling meldt. We zullen de rekening crediteren voor de waarde van de ontbrekende item (s). Let op: voor ontbrekende items wordt krediet aangeboden in plaats van terugbetaling of vervanging. Wij versturen in de regel geen creditnota's.
3. Artikelen per abuis verzonden door AWGifts
Mocht u artikelen hebben ontvangen die u niet heeft besteld, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. In de meeste gevallen kunnen we de artikelen zelf ophalen. Als er kosten in rekening zijn gebracht voor de artikelen die door AWGifts per ongeluk zijn verzonden, zullen we een terugbetaling voor de goederen verwerken.
4. Artikelen die per vergissing door de koper zijn besteld
Als U een verkeerd artikel (en) of te veel artikelen hebt besteld, neem dan contact met ons op om dit binnen 3 werkdagen na de leverdatum van uw bestelling te melden. Vermeld altijd uw factuurnummer, de artikelcode en het aantal artikelen dat u wilt retourneren.
Zodra dit is gemeld, sturen we u een retourformulier om in te vullen en bij de geretourneerde artikelen te voegen. Houd er rekening mee dat we de retourzending niet kunnen crediteren voor artikelen die verkeerd of foutief zijn besteld.
Indien U een grote bestelling wenst te retourneren, kunnen we aanbieden om een collectie te organiseren tegen een vergoeding van 9,95 € + btw voor Europa.
Bij ontvangst en inspectie van de geretourneerde goederen zullen we een creditering op uw Ancient Wisdom-account storten. De oorspronkelijke bezorgkosten worden van de creditrekening afgetrokken.