1. Voorwaarden
Algemene voorwaarden voor zakelijke verkoop van goederen door Ancient Wisdom s.r.o.
1. Algemene verklaring Deze verkoopvoorwaarden ("Voorwaarden") zijn van toepassing op alle Goederen die worden geleverd door Ancient Wisdom s.r.o.
("Bedrijf") waarvan het hoofdkantoor is:
Ancient Wisdom s.r.o.
CTPark Trnava
Prílohy 919 26
Zavar
Slowakije
tel.: +421 (0) 911 199 558
e-mail: [email protected]
Reg. Nr.: 50 920 600
VAT : SK2120525440
Toezichthoudende autoriteit: Slowaakse handelsinspectie voor de regio Trnava, Pekárska 23, 917 01 Trnava, contactnummer 033/321 25 27, 033/321 25 21
"WIJ", "ONS" of "ONZE" betekent Ancient Wisdom s.r.o.
"KOPER / U / UW" betekent de persoon wiens bestelling voor de Goederen door ons is geaccepteerd.
Wij aanvaarden bestellingen geplaatst door: telefoon, website (www.awgifts.nl), post, fax, e-mail en via onze showroom.
"GOEDEREN" betekent de goederen (inclusief een deel van de goederen), die wij leveren in overeenstemming met deze Voorwaarden.
De Algemene voorwaarden, evenals het retourbeleid, zijn van toepassing op alle bestellingen die bij Ancient Wisdom s.r.o. worden geplaatst. Dit omvat, maar is niet beperkt tot bestellingen geplaatst via: de website, post, catalogus, fax, telefoon, e-mail, showroom. Door te bestellen bij Ancient Wisdom s.r.o., verklaart u dat de bestelling is geplaatst voor wederverkoop en / of zakelijk gebruik. We hebben geen verkooppunten; daarom leveren wij niet aan algemene publieke klanten.
Door de website te gebruiken en te openen, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan de algemene voorwaarden van het bedrijf, evenals aan het retourbeleid en alle toepasselijke wetgeving. U stemde in met deze voorwaarden de eerste keer dat u deze website bezocht vanaf een bepaalde computer of apparaat, en bevestig uw toestemming elke keer dat u deze website gebruikt.
Als u niet de bevoegdheid heeft om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van het bedrijf of deze te accepteren, mag u deze website niet gebruiken of openen.
Productgebruik / Cosmetisch gebruik / Algemeen advies
We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat de informatie op deze website accuraat en up-to-date is. Het materiaal hier is bedoeld om algemene informatie te geven en gebruikers wordt geadviseerd om verdere juridische / medische / cosmetische richtlijnen in te winnen alvorens te handelen of te vertrouwen op de inhoud. Wij aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor verlies en / of schade die kan voortvloeien uit het gebruik van informatie op deze site.
Cosmetische goederen
Al onze producten die bedoeld zijn voor cosmetisch gebruik zijn gecertificeerd en getest zoals vereist door de wet, en ingrediënten voor elk van deze items zijn beschikbaar via de website en op aanvraag. Ancient Wisdom s.r.o beveelt ten zeerste aan dat de eindgebruikers van deze producten een patch-test uitvoeren voordat ze een cosmetisch product voor de eerste keer gebruiken, en periodiek daarna, aangezien allergieën kunnen ontstaan door het herhaaldelijk gebruik van ELK cosmetisch product.
2. Registratie en login
www.AWGifts.nl is een groothandelswebsite. We werken alleen met handelsklanten. Om de prijzen van onze producten te kunnen zien, dient u uw bedrijfsgegevens te registreren door een account aan te maken op onze website.
We kunnen geen prijzen bekendmaken aan niet-geregistreerde kopers.
We hebben uw naam, bedrijfsnaam, adres (levering en factuur), telefoonnummer en e-mailadres voor contact nodig. Indien u geen ondernemingsnummer of btw-nummer heeft, kunnen deze op een later tijdstip worden aangeleverd. Ze zijn niet verplicht voor de eerste inschrijving.
Na registratie wordt een uniek rekeningnummer gegenereerd. Deze vind je in je profiel, tussen haakjes, naast je bedrijfsnaam.
Om uw vragen efficiënter te kunnen behandelen, dient u uw rekeningnummer te vermelden in alle correspondentie wanneer u contact met ons opneemt via telefoon, e-mail, post, fax of online chat.
Uw persoonlijke gegevens zullen op geen enkele manier worden gedeeld met externe bedrijven, met uitzondering van door ons aangewezen koeriers.
3. Prijzen en kortingen
Alle vermelde prijzen zijn exclusief BTW. We doen er alles aan om de prijzen op onze website up-to-date te houden, maar eventuele wijzigingen in genoemde prijzen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. De prijzen op de website vervangen alle andere bronnen.
BELANGRIJKE WIJZIGINGEN IN BTW-REGELS (geldig vanaf 01.08.2021)
Vanaf 1 juli 2021 zijn de EU-BTW-regels voor grensoverschrijdende e-commerceactiviteiten gewijzigd. De grondgedachte voor deze wijzigingen is om de barrières voor grensoverschrijdende online verkoop weg te nemen. Met de introductie van de nieuwe regels passen we vanaf 6 augustus 2021 voor onze klanten zonder geldig btw-nummer, de BTW van de EU-lidstaat van definitieve aankomst van de goederen. Er zijn geen wijzigingen voor klanten in de EU-lidstaat die een geldig btw-nummer hebben. We willen van deze gelegenheid gebruik maken om u eraan te herinneren uw AWGifts-account te controleren en te zien of uw BTW-nummer en de rest van de bedrijfsgegevens up-to-date zijn. Ga voor meer informatie naar de website van de Europese Unie.
Sommige producten hebben een volume- / Gold Reward-korting. Deze producten zijn als zodanig gemarkeerd op hun respectievelijke productpagina's.
Als er op een productpagina een korting wordt geadverteerd, komt deze alleen overeen met dat specifieke product (familiecode). De volume- / Gold Reward-korting is dezelfde korting op basis van verschillende voorwaarden - dit zijn geen twee kortingen en ze kunnen niet worden gecombineerd.
Af en toe kunnen we e-mail en / of speciale aanbiedingen / vouchercodes versturen. Elk van deze aanbiedingen heeft zijn eigen voorwaarden en deze zullen in de aanbieding worden gespecificeerd.
Deze aanbiedingen worden alleen toegepast op bestellingen die voldoen aan de gespecificeerde algemene voorwaarden.
De kortingen worden weergegeven en berekend in de winkelwagen. Als een koper een extra korting wil aanvragen, vragen we een minimale afname van € 500 + btw van een bepaald artikel (niet een variëteit binnen een familiecode). We zullen dan overwegen om een extra korting aan te bieden op basis van de totale hoeveelheid gekochte productcode. Als er een korting wordt aangeboden, eisen we dat de betaling in één transactie wordt gedaan (tenzij we een aanbetaling verlangen, dan vragen we 20% van de totale waarde vooraf te betalen) en de bestelling volledig te leveren aan één adres opgegeven door de koper. Alle speciale kortingsaanbiedingen zijn slechts 30 dagen geldig vanaf de uitgiftedatum.
We behouden ons het recht voor om een niet-restitueerbare aanbetaling van 20% te vragen voor speciale bestellingen die bij ons zijn geplaatst. De leveringstermijnen voor speciale bestellingen worden individueel overeengekomen op het verkooppunt en kunnen afwijken van de standaard leveringstermijnen.
Als een koper een bestelling annuleert nadat deze is bevestigd en de aanbetaling is betaald, kan Ancient Wisdom s.r.o. behoudt zich het recht voor om de aanbetaling niet terug te betalen aangezien dit nodig is om de administratiekosten te dekken.
4. Bestellingen
Houd er rekening mee dat we een minimale bestelwaarde hebben van € 50, - exclusief verzendkosten en BTW.
Voor bestellingen onder deze drempel wordt 5 € + btw in rekening gebracht voor kleine bestellingen, behalve voor klanten met een gouden beloning. Dit geldt voor alle bestellingen die bij Ancient Wisdom zijn geplaatst, ongeacht hoe de bestelling is geplaatst
4.1 Website
Onze winkelwagen berekent alle volume / Gold Reward-kortingen.
U kunt uw bestelling niet meteen in uw online account zien. U ziet uw bestelling zodra we deze hebben verwerkt. De orderverwerking vindt plaats van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 16.30 uur, met uitzondering van feestdagen. Bij levering ontvangt de koper zijn eindfactuur.
Zodra een bestelling is geplaatst, ontvangt de koper een automatische e-mailbevestiging met de exacte kopie van de bestelling. Dit omvat het factuur- en verzendadres en eventuele speciale instructies voor de koerier die op dat moment aan ons zijn verstrekt.
De e-mail wordt verzonden naar het e-mailadres dat bij het afrekenen is opgegeven. De koper is verplicht om zijn bevestigingsmail te controleren en ons zo snel mogelijk op de hoogte te stellen als er fouten zijn gemaakt.
(NB: soms kunnen de e-mailbevestigingen als SPAM worden gefilterd, dus controleer hiervoor altijd de junk / spambox).
Onze contactgegevens en openingstijden zijn hier beschikbaar: https://www.awgifts.nl/contact.sys
Voor contact buiten kantooruren raden we alle kopers aan om onze e-mail contactgegevens te gebruiken die beschikbaar zijn onder de bovenstaande link of het chatsysteem dat beschikbaar is op onze website (buiten de kantooruren zal het chatsysteem alle berichten die voor ons zijn achtergelaten, op voorwaarde dat er een e-mailadres is achtergelaten in het bericht).
We raden aan om in dergelijke gevallen altijd het bevestigingsnummer te vermelden.
4.2 Telefoon
Wanneer U contact met ons opneemt om telefonisch een bestelling te plaatsen, vragen we alle kopers om hun geregistreerde gegevens bij de hand te hebben, zodat we hun rekeningen kunnen vinden. We eisen ook dat de koper een lijst heeft met artikelcodes die hij wil kopen. De artikelcodes zijn verkrijgbaar via onze website of onze catalogus. Zodra de bestelling is voltooid, bevestigen we het totaal. In dit stadium kunnen we de betaling via de telefoon aannemen (we zullen de koper een transactiebewijsnummer voor de betaling geven), een PayPal-verzoek voor de betaling sturen of onze bankgegevens voor een BACS-betaling geven. We kunnen de bestelling ook persoonlijk voorbereiden voor een afhaling. Zodra de bestelling is opgeslagen, ziet de koper een kopie ervan in zijn online account. Als er fouten zijn of als er wijzigingen moeten worden aangebracht, neem dan contact met ons op via e-mail, chat of telefoon.
4.3 E-mail
Als een koper zijn bestelling via e-mail verzendt, verwerken we deze handmatig en e-mailen we hem terug met een kopie van het orderverzamelformulier voor die bestelling. Op het orderverzamelformulier staan alle artikelcodes en het eindtotaal voor de bestelling. In dit stadium zullen we vragen om de bestelling te bevestigen en de gewenste betalingsmethode te bevestigen. Zodra de betaling is ontvangen, sturen we de bestelling ter voorbereiding en verzending.
5. Betaling
Wij aanvaarden de volgende betalingswijzen:
- Creditcard / betaalkaart
- PayPal - Overschrijving
- Onder rembours
- Contant (alleen voor bestellingen in de showroom en persoonlijke afhaling)
- Sofort
Als de betaling gedeeltelijk of helemaal niet is ingediend, nemen we via e-mail en telefoon contact op met de koper om de betaling in ontvangst te nemen of een tijdschema voor de betaling af te spreken.
We behouden ons het recht voor om een bestelling te annuleren als we niet de volledige betaling ervoor hebben ontvangen binnen 14 dagen vanaf de datum van verzending van de bestelling, tenzij we een ander tijdsbestek zijn overeengekomen met de koper.
Houd er rekening mee dat we geen goederen kunnen verzenden totdat we de volledige betaling hebben ontvangen.
5.1 Betaling per creditcard / betaalpas
De betaling wordt afgehandeld door een beveiligd extern systeem dat de kaartgegevens op het verkooppunt registreert en autoriseert.
Dit systeem genereert een unieke transactie-ID elke keer dat een betaling wordt ingediend bij Ancient Wisdom. Het systeem stuurt ook een geautomatiseerde e-mail ter bevestiging van deze gegevens, op voorwaarde dat er een e-mailadres wordt opgegeven op het verkooppunt.
5.2 PayPal
De betaling verloopt automatisch via het PayPal-systeem. Als voor deze methode wordt gekozen, wordt de koper doorgestuurd van ons winkelwagentje naar de PayPal-site, zodat hij kan inloggen op zijn PayPal-rekening, zijn gegevens kan controleren en de betaling kan verzenden.
5.3 Bankoverschrijving
Als u voor deze optie kiest, zullen we de koper onze bankgegevens verstrekken voor de overdracht. Om vertragingen bij de verwerking te voorkomen, dient u het bestelnummer op te geven als referentie voor de betaling.
5.4 Rembours
De betaling wordt direct aan de koerier overgemaakt wanneer de bestelling is ontvangen. We bieden deze betalingsmethode aan voor de geselecteerde landen: Slowakije, Polen.
5.5 Contant geld
Deze optie is alleen beschikbaar voor bestellingen in de showroom en bestellingen die persoonlijk worden afgehaald. We reserveren minimaal 1 werkdag om een bestelling voor te bereiden voor afhaling.
5.6 Sofort
SOFORT is een betere manier om de bankoverschrijving te doen. Klanten hoeven geen mobiele apps te gebruiken of naar de bank te gaan. Het is een betalingsdienst die voor het eerst werd geïntroduceerd in 2005 en is gevestigd in München, Duitsland. Net als PayPal biedt het platform valutaconversie, waardoor het een populaire keuze is in EU-lidstaten die de euro niet gebruiken, waaronder het VK, Hongarije, Polen en Tsjechië.
SOFORT verschilt van andere services zoals PayPal doordat het geen tweede account of registratie vereist om te gebruiken. In plaats daarvan verifieert de service de identiteit van de gebruiker via een authenticatieproces op meerdere niveaus.
6. Vervoer
Voor meer informatie over onze verzendkosten verwijzen wij u naar onze pagina Bezorging.
NB: Als de bestelling vanwege afmetingen/gewicht op een pallet moet worden verpakt, kunnen er extra verzendkosten in rekening worden gebracht voor de palletvracht.
7. Levering
PREMIUM VERZENDING SERVICE
Bij het plaatsen van bestellingen heeft u nu de mogelijkheid om de PREMIUM VERZENDING-service te gebruiken, die 7,50 € exclusief btw kost. Deze optie wordt weergegeven in uw winkelmandje, na het aanklikken en gebruiken van deze service wordt de vergoeding voor deze service toegevoegd aan het totaal te betalen bedrag. Premium verzending van de bestelling betekent een garantie dat de bestelling wordt verwerkt en aan het koeriersbedrijf wordt overhandigd op dezelfde dag dat u de bestelling verzendt - LET OP - dit is van toepassing op bestellingen die op de opgegeven dag zijn ontvangen TOT 12.00 uur. Bestellingen die na 12.00 uur worden geplaatst, kunnen, ook bij gebruik van de PREMIUM VERZEND-service, de volgende werkdag worden verwerkt en afgeleverd bij koeriersbedrijven. In dit geval wordt de vergoeding voor de PREMIUM VERZENDING-service uiteraard terugbetaald. We behouden ons hierbij ook het recht voor om elke bestelling te herzien en premium verzending te weigeren als deze service niet kan worden vervuld. Tevens willen wij u er op wijzen dat wij in het weekend en op feestdagen geen bestellingen verwerken/bezorgen. Meer informatie over levertijden naar uw land vindt u op onze verzendpagina: https://www.awgifts.cz/shipping.sys Houd er rekening mee dat informatie over de levertijd alleen ter informatie is en niet kan worden gegarandeerd, en hoewel de meeste bestellingen binnen 2-3 werkdagen worden verwerkt, kan Ancient Wisdom s.r.o. kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen door koeriersbedrijven.
7.1 Koerier
We versturen alle bestellingen voor Europa via een nachtkoeriersdienst. We streven naar levering de volgende dag zodra de bestelling klaar is, maar we reserveren gemiddeld 2-5 werkdagen voor de verwerking en voorbereiding van de bestelling. Bij gelegenheid kunnen deze tijden worden verlengd. Als de vertraging langer is dan een extra werkdag, melden wij wijzigingen in de verzendtijden op de website op de homepage. Mocht u informatie nodig hebben over actuele verzendtijden, neem dan contact met ons op via telefoon, chat of e-mail. Voor leveringsopdrachten rekenen wij een vast tarief van € 9,95 + BTW. De levering is gratis voor bestellingen van meer dan 250 € + BTW. Ga voor gedetailleerde informatie over andere bezorgzones naar onze bezorgpagina: https://www.awgifts.nl/shipping.sys
We raden aan om een mobiel telefoonnummer op te geven bij het plaatsen van een bestelling, aangezien het koeriersysteem automatische sms-berichten met geschatte levertijden bij verzending verzendt. Voor al onze leveringen maken we gebruik van een koeriersdienst van deur tot deur. Kopers zijn verplicht om ons een volledig nauwkeurig afleveradres en een telefoonnummer voor contact (het liefst een mobiel telefoonnummer) te verstrekken. Koeriersbezorging vindt plaats van maandag tot en met vrijdag van 7.30 - 17.30 uur (behalve op feestdagen). Af en toe kunnen de koeriers buiten deze uren bezorgen, maar dit is meestal naar eigen goeddunken en het is geen service die kan worden gekocht via Ancient Wisdom s.r.o.
Controleer altijd uw e-mailbevestiging, want het verzendadres op de bevestiging is het adres dat we zullen doorgeven aan onze koeriersdienst. Als u speciale instructies heeft voor uw bezorging, zoals openingstijden van de winkel, een veilige plek rond uw woning of een buurman die de bezorging in ontvangst neemt als u niet beschikbaar bent, geef deze gegevens dan aan ons op bij het verkooppunt. Als er na verzending van de bestelling speciale instructies worden gegeven, kunnen we niet garanderen dat de koerier deze op tijd ontvangt, wat de levering kan vertragen.
De koerier probeert de bezorging twee keer op twee opeenvolgende werkdagen. Als de levering beide keren mislukt, worden de goederen teruggestuurd naar het lokale depot en daar 3 werkdagen bewaard. Op dit punt kan de koper het koeriersadreskaartje gebruiken om de goederen op te halen bij hun lokale depot of contact met ons opnemen om de goederen opnieuw te leveren, maar we behouden ons het recht voor om 9,95 € + btw in rekening te brengen voor een nieuwe poging tot levering. Het koeriersysteem biedt ook een optie om de bestelling te laten bezorgen bij een afhaalwinkel in de buurt van het afleveradres. Deze optie is toegankelijk via het geautomatiseerde e-mail / sms-bericht van de koerier dat bij verzending naar de klant wordt gestuurd. Zodra een pick-up shop-optie is geselecteerd, kan deze niet worden geannuleerd en wordt de bestelling op de gewenste locatie afgeleverd.
De bestelling kan vanaf daar niet opnieuw worden afgeleverd op een alternatief adres. Het moet door de klant worden opgehaald. De ophaling is geslaagd als de klant een identiteitsbewijs met foto en een adresbewijs kan overleggen - de namen en adressen moeten overeenkomen met de gegevens op het afleveringsetiket op het pakket, anders wordt de bestelling niet vrijgegeven. Afhaalwinkels houden bestellingen meestal 5 dagen vast voordat ze worden teruggestuurd naar de afzender.
Mocht een ongeoorloofde teruggave plaatsvinden en / of een herlevering wordt aangevraagd, dan zal Ancient Wisdom s.r.o. kan kosten voor retour / herlevering in rekening brengen.
7.2 Palletleveringen
Ancient Wisdom Marketing Ltd behoudt zich het recht voor om de leveringswijze te bepalen. Dit betekent dat een bestelling soms via een palletvrachtbedrijf moet worden verzonden. Bij verzending wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld en wordt dan een leverdatum afgesproken. Commerciële palletleveringen vinden plaats op stoeprand. De levering is niet getimed, maar het transportbedrijf belt meestal een uur voordat de levering moet plaatsvinden. Als de pallet op de bestemming aankomt en er is niemand, neemt de chauffeur contact op met het nummer dat door de klant is opgegeven en wacht hij meestal ongeveer 10 minuten. Als ze de klant niet kunnen bereiken, nemen ze contact op met Ancient Wisdom om ons hiervan op de hoogte te stellen. Als een herlevering wordt geboekt na de eerste poging, zal Ancient Wisdom s.r.o. zich het recht voor behouden om een vergoeding van 20 € + btw in rekening te brengen voor deze service en voor elke opeenvolgende herlevering voor dezelfde zending.
7.3 NIEUWE - GLAS- EN KERAMISCHE VERZEKERING
Het bedrijf Ancient Wisdom s.r.o. biedt verzekeringen voor glas en keramiek tegen een prijs van 2,75 € per bestelling. Deze optie is beschikbaar voor gebruik in de winkelwagen. Wij bieden deze service aan als een soort 'hiaat'-verzekering voor uw glas- en keramiekartikelen, aangezien koeriersbedrijven geen dekking bieden voor glas- of keramiekartikelen die beschadigd raken tijdens het transport. Als er tijdens het transport iets beschadigd raakt, bieden we meestal een tegoed of terugbetaling aan voor de beschadigde artikelen. Met de optie Glas- en Keramiekverzekering kunnen we u ook de vervanging van beschadigde artikelen op de vroegst mogelijke dag van levering aanbieden. Meld de schade gewoon voor 12.00 uur (maandag - vrijdag) aan ons via chat/telefoon of e-mail; we zullen je vragen om foto's op te sturen en we sturen je dezelfde dag vervangende stukken. Als de schade later op de dag of in het weekend of op een feestdag wordt gemeld, sturen we je de volgende werkdag een vervangend artikel. Als u gebruik wilt maken van deze dekking, zorg er dan voor dat u altijd een vervangende verzekering aanvraagt; anders zullen we een krediet verstrekken of het geld terugbetalen.
8. Artikelen die niet op voorraad zijn
We proberen onze website zo up-to-date mogelijk te houden. Als er artikelen zijn die niet op voorraad zijn, zullen we deze van uw eindfactuur aftrekken, wat een terugbetaling zal genereren die binnen 2-7 werkdagen op de oorspronkelijke betaalmethode wordt teruggezet.
Als de niet op voorraad zijnde goederen meer dan 20% van uw bestelling bedragen, nemen we contact met u op zodat u alternatieven kunt kiezen. Om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen, adviseren wij om altijd de meest actuele contactgegevens op de bestelling te zetten. We zullen telefonisch contact opnemen met kopers, dus zorg ervoor dat u ons een actueel telefoonnummer geeft.
Als u wilt dat wij contact met u opnemen over elk artikel dat niet op voorraad is, kunt u dit bij het plaatsen van uw bestelling aanvragen.
U kunt een bericht voor ons achterlaten in het veld 'speciale instructies', e-mailen of contact met ons opnemen via het chatsysteem. Als we u niet telefonisch kunnen bereiken, laten we een voicemail achter als die mogelijkheid bestaat. Zo niet, dan zullen we een e-mail sturen. We houden de bestelling vast tot 15:00 uur de volgende werkdag en als we dan niets van je horen, wordt de bestelling verzonden en wordt het verschil terugbetaald. Artikelen die niet op voorraad zijn, worden terugbetaald. Terugbetalingen worden binnen 1-7 dagen verwerkt nadat een bestelling is gefactureerd en verzonden.
We streven ernaar om alle terugbetalingen binnen 1-7 werkdagen vanaf de factuurdatum te verwerken, maar dit kan langer duren tijdens de drukste periodes van het jaar (september-januari).
BACS / Cheque / Postorder: Als er een verschil in betaling is, wordt een creditering voor de volgende bestelling op het account geregistreerd.
Let op: we bieden geen nabestellingsservice aan. Op onze website worden voor de meeste producten geschatte levertijden weergegeven. U kunt zich ook aanmelden voor e-mailmeldingen 'terug naar voorraad'. Beide opties zijn alleen beschikbaar via de website en zijn zichtbaar zodra u bent ingelogd.
9. Annuleringen
Indien u uw bestelling wenst te annuleren, dient u dit onmiddellijk aan ons door te geven via telefoon, e-mail, chatsysteem, post of fax.
Wij zullen de annulering schriftelijk met u bevestigen en de betaling van de bestelling terugbetalen.
Als u uw bestelling annuleert nadat deze al was verzonden, maar deze is nog onderweg naar de bestemming, nemen we contact op met de koerier en stoppen we de levering, maar we zullen de verzendkosten in mindering brengen op de totale terugbetaling voor de geannuleerde bestelling. Indien u de bestelling wenst te annuleren nadat u deze reeds heeft ontvangen, heeft u het recht om dit binnen 7 dagen na de leverdatum van de bestelling te doen. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we u een retourformulier kunnen sturen om in te vullen en bij de retourzending op te nemen. Houd er rekening mee dat we de verzendkosten voor retourzending of de initiële bezorgkosten niet vergoeden. We zullen u vragen de goederen op eigen kosten te retourneren. Als u gebruik wilt maken van onze ophaalservice, brengen wij 9,95 € + BTW in rekening voor Europa. Zodra de bestelling is geretourneerd, zullen we uw oorspronkelijke betaalmethode terugbetalen, verminderd met eventuele gemaakte verzendkosten. De goederen dienen ongeopend en in hun originele verpakking te zijn.
9.1 Speciale bestellingen
We vragen een aanbetaling van 20% voor elke speciale bestelling. Als de koper een speciale bestelling wil annuleren nadat deze oorspronkelijk is bevestigd en de aanbetaling is betaald, wordt de aanbetaling niet gerestitueerd.
10. Bovendien
Houd er rekening mee dat we goederen importeren van over de hele wereld, maar ook lokaal. We produceren ook een groot deel van de productlijnen badkamer, aromatherapie en huisparfums. We doen er alles aan om de bevoorrading zo ononderbroken mogelijk te houden. Vanwege de grote schaal van operaties die betrokken zijn bij de continuïteit van voorraadlevering, kunnen we niet garanderen dat alle artikelen constant beschikbaar zijn om te bestellen.
11. Auteursrechten
Alle website-ontwerp, tekst, afbeeldingen, de selectie en rangschikking daarvan, en alle softwarecompilaties, onderliggende broncode, software (inclusief applets) en al het andere materiaal op deze website zijn copyright van Ancient Wisdom s.r.o. en zijn dochterondernemingen, of hun leveranciers van inhoud en technologie. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN. Ancient Wisdom s.r.o. verleent de toestemming om deze website elektronisch te kopiëren en / of af te drukken in hardcopy-delen met als enig doel een bestelling te plaatsen bij Ancient Wisdom s.r.o., of om deze website te gebruiken als winkelmiddel. Elk ander gebruik van materiaal op deze website (inclusief reproductie voor andere doeleinden dan hierboven vermeld, wijziging, distributie of herpublicatie) zonder de voorafgaande schriftelijke toestemming van Ancient Wisdom s.r.o. is ten strengste verboden. Handelsmerken Ancient Wisdom waarnaar op deze website wordt verwezen, is het handelsmerk of gedeponeerde handelsmerk van Ancient Wisdom s.r.o. in Slowakije en / of andere landen. Andere product- en bedrijfsnamen die op deze website worden genoemd, kunnen de handelsmerken of geregistreerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaren.
12. Disclaimer
Voor zover wettelijk toegestaan, heeft Ancient Wisdom s.r.o. verstrekt deze website en zijn inhoud op een "as is" -basis en geeft geen (en wijst uitdrukkelijk alle) verklaringen of garanties af van welke aard dan ook, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze website of de informatie, inhoud, materialen of producten opgenomen op deze site, inclusief, maar niet beperkt tot, garanties van verkoopbaarheid en geschiktheid voor een bepaald doel. Bovendien garandeerd Ancient Wisdom s.r.o. niet dat de informatie die via deze website toegankelijk is, juist, volledig of actueel is. Informatie over prijs en beschikbaarheid kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Behalve zoals specifiek vermeld op deze website, voor zover toegestaan door de wet, noch Ancient Wisdom s.r.o. noch enige van haar gelieerde ondernemingen, bestuurders, werknemers of andere vertegenwoordigers zijn aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik van deze website of de informatie, inhoud, materialen of producten op deze site. Dit is een uitgebreide aansprakelijkheidsbeperking die van toepassing is op alle schade van welke aard dan ook, inclusief (maar niet beperkt tot) compenserende, directe, indirecte of gevolgschade, verlies van gegevens, inkomen of winst, verlies van of schade aan eigendommen en vorderingen van derden. Voor alle duidelijkheid: het bedrijf beperkt zijn aansprakelijkheid voor overlijden of persoonlijk letsel niet alleen voor zover dit het gevolg is van de nalatigheid van het bedrijf, zijn gelieerde ondernemingen, bestuurders, werknemers of andere vertegenwoordigers.
a) Deze overeenkomst wordt beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Slovaakse wetgeving en de partijen onderwerpen zich hierbij aan de jurisdictie van de Slovaakse rechtbanken.
b) Impliciete voorwaarden zullen worden uitgevoerd voor zover toegestaan door de wet.
c) Als een van de partijen wordt getroffen door 'Overmacht' (materiële omstandigheden buiten de redelijke controle van die partij), zal zij de andere partij onmiddellijk in kennis stellen van de aard en de omvang van de omstandigheden. Niettegenstaande de overige bepalingen van deze overeenkomst wordt geen van de partijen geacht deze overeenkomst te schenden of aansprakelijk te zijn als gevolg van de overmacht. Waar Ancient Wisdom s.r.o. met betrekking tot de levering van goederen of diensten overmacht heeft ingeroepen; de Klant kan ervoor kiezen om ondersteuningsdiensten van een andere partij te verkrijgen.
d) Elke directeur of vertegenwoordiger van de klant wordt geacht tekenbevoegde te zijn en garandeert daarmee de aanvaarding van zijn verplichtingen onder deze overeenkomst door de klant.
e) Het niet uitoefenen of afdwingen van enig recht binnen deze overeenkomst door een van de partijen wordt niet beschouwd als een verklaring van afstand van dat recht.
Rechtsbetrekkingen tussen de verkoper en de consument die niet expliciet door deze AV worden geregeld, worden beheerst door de relevante bepalingen van wet nr. 40/1964 Coll., Burgerlijk Wetboek, evenals aanverwante voorschriften.
Hulp Nodig? Wij staan klaar om u te helpen WhatsApp ++421 911 199 558